عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

وقتی که خدا پنجره بهشتو باز کرد از من پرسید:

امروز چه ارزویی داری

گفتم خدایا همیشه مواظب اونی باش که داره

این smsرو می خونه

...............................

بیا تا برات بگم چه اندازه تنهایی من بزرگه

................................

می گن خنده هیچ ربطی به مرگ نداره

ولی تو بخند تا من برات بمیرم عزیزم

..........................

گل مریم بخواب اروم عزیزم

که تو خوابت شب و شبنم بریزم

گل مریم بخواب اروم که دیره

دیگه بدجوری داره گریم میگیره

...............................

بچه که بودم تا 10 میشمردم.

فکر میکردم اخر همه چی 10تاست

حالا نمی دونم اخر دوست داشتن چندتاست

ولی به اندازه اون 10تای بچه گیم دوستت دارم

..................................

اگه دل به رویای تو بستم

اگه از بغض پاییزیت شکستم

نمی دونی تو این شب گریهه تلخ

هنوز مدیون چشمای تو هستم

..............................

کاش میشد فقط لحظه های با تو بودن را نفس کشید

کاش همیشه نفس می کشیدم

.......................

اسمون ها زیر پامه اگه با تو رو زمینم

.......................

لحظه ای با من باش

تا که از تو نفسی تازه کنم

تا از ان لحظه با تو

سفر اغاز کنم

.............................

یه روز عاشق نوری

یه روز سوت و کوری

یه روز مثله حبابی

یه روز سنگ صبوری

............................

دوستت دارم بیش از معنای واقعیش

دوستت دارم چون تو ارزششو داری

دوستت دارم چون تو رو می خوام

دوستت دارم با تمام وجودم با احساس پر از محبت و عشق

........................

کوتاهترین حس برای گفتن کلمه دوستت دارم یک لبخن است

پس یک دنیا لبخند برای تو

..........................

از راه گوش باده خوری هیچکس ندید

نام تو رو که می شنوم مست میشم

.......................

دوست داشتن دلیل نمی خاد

دل می خاد

...........................

محبت تو همه ای محبوبم چون اتش ملایم و گرمی بخش است

که از کانون دلم سر کشیده و به تدریج تمام وجودم را فرا می گیرد

.............................

وای که چقدر تورو دوست دارمو

می میرم واسه تو

تو همیشه تو قلبم

می میرم واسه چشمای قشنگت

..........................

در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم

چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم

......................

هیشکی از رفتن من قصه نخورد

هیشکی با موندن من شاد نشد

وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت

بغض هیچ ادمی فریاد نشد

...........................

ای که تویی همه کسم

جز تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هر چی می خام می رسم

..............................

رد پای اشک هایم را بگیر تا بدان خانه عاشق کجاست

...............................

امان امان از دل من

از این دل غافل من

اگر تو ناجی نبودی

دلم میشد مشکل من

..........................

ای ندیم روزو شبم

ای همدم دیرینه ام

ای نشان عشق و وفا

ای مایه تسکین من

..........................

پیشکشم برای تو یه سبد محبت

از تو یه تبسمم واسه من غنیمت

.......................

زندگی واسم زندونه

وقتی پیشم نیستی

...........................

بشنو همسفر من

با هم رهسپار راه دردیم

با هم لحظه ها را گریه کردیم

ما در صدای بی صدایی گریه بودیم

ما از عبور تلخ لحظه قصه ساختیم

شاید در این راه اگر با هم بمانیم

وقت رسیدن شعر خوشبختی بخوانیم

.................................

با هم میشه مثله ماه درخشید

میشه به زمین ستاره بخشید

با هم میشه تو روزای ابری

از گم شدن خورشید نترسید

..............................

با تو من بهارم

بی تو شوره زارم

وقتی هستی خوبم

وقتی نیستی

بی تو یه قاب شکسته رو دیوارم

................................

شادیت شادی من

قصه ات قصه من

قلب من خانه تو

خانه ات قلب من

...........................

دوست داشتن درسی بود که

با نوشتن نام تو اموختمش

پس می نویسم دوستت دارم تا لحظه مرگ

.............................


سنت

نظرات 3 + ارسال نظر

اگر مایلید وبلاگ شما مورد بررسی قرار گیرد
یا علاقمندید تا در بحث های ما شرکت کنید:

http://naghdeweblog.blogsky.com/

منتظر شما هستیم.

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

فاطمه جمعه 13 مهر 1386 ساعت 17:59 http://www.beheshtemanhaminjast.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی دارین
سری هم به من بزنید اگه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد