عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

واقعا بعضی موقع ها خدا بخاد حال بده قشنگ حال می ده...

مثه پری شب..دیروزش اونقدر گریه کردم (به خاطر اینکه ازش بی خبر بودم)که خابم برد...فردا صبحش یه پولی صدقه انداختم...شب نشد که دیدمش ... کلی خدارو شکر کردم

خیلی دوستش دارم نمی تونم دوریشو تحمل کنم

امشب در خونشون داشتم باهاش صحبت می کردم...یه چی گفت من یه خورده خجالت کشیدم سرمو انداختم پایین اونم فقط داشت می خندید...کشته خنده هاشم به مولا

حاضرم فداش شم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 21:22 http://wwww

سلام
شاید یه توصیه : نزار افکاره قشنگت اسیره بچه بازی بشه...گاهی در آخر شادی .....گاهی ضد حاله بدی می خوری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد