عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

ضد حال

نمی دونم چرا ازم می خاد اس ام اس ها شو پاک کنم

 

تو اوج اس ام اس بازی ییهو می زنه تو بالم .......یه ضد حال اساسی

 

خیلی خوب بلده حرص منو دراره...و اعصاب منو خورد کنه..خیلی رو من مسلط شده

 

اما من دوستش دارم و سعی کردم اذیتش نکنم

 

یادش بخیر

وقتی که تو رفتی شهرستان......و من هم فقط و فقط به خاطر تو پاشدم اومدم.....وقتی که دیدمت دلم بد لرزید چون چند روز بود ندیده بودمت ... تو راه فقط وفقط به تو فک می کردم.....................................

دندون درد تو و دلپیچه من .............واااااااااااااااااااااااای

تو کوچه تنگ  داهاتمون باهم راه میرفتیم و حرف می زدیم .....اما

اما الان ازت دورم گرچه فاصله خونه هامون کمه ...اما ااااااا

دلم واست تنگه اب اینکه دیشب دیدمت ..........

خدا ازم نگیرش

اس ام اس ۱

یک روز یک گل به خدا گفت چرا همه گلهای زیبا خار دارند خدا گفت یک گل زیبا هست که خار ندارد ولی صداش نکن چون الان در حال خواندن اس مس است

................................................

رد پای اشکهایم را بگیر تا بدانم خانه عاشق کجاست

..............................................

الهی دل خوشی باشه پناهت .. گلهای رازقی تن پوش راهت

............................................

ابی اسمان ها را بنگر همچو فصل ها به هر رنگی در می اید ولی خوش به حال زمین که تو در ان نفس می کشی

..........................................

غروب غمت را به هر بهایی خریدارم

........................................

من از شمع نگاه تو امید مبهمی دارم ............نگاهت را نگیر از من که با ان عالمی دارمن2

......................................

من قطره ای هستم در دریای بیکران عشقت و تو تنها کسی هستی که می توانی از من که چون قطره ای نا چیز در داخل صدف جانتن نهفته ام مرواریدی بسازی ...تورا جاودانه دوست دارم م...جان

...................................

اشک در چشمان من باران غم دارد خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من

..................................

اگر یک اسمان دل را به قصد زیبایی بردارم میان عشق و زیبایی تو را من دوست می دارم

به چشمای تو سوگند که عشقت واسه من سنگ صبوره

................................

تو مثل مرهمی بر بال بی جان کبوتر ها ..................... و من هم یک کبوتر تشنه باران درمانم


(ریسیو)

معرفی نامه

سلام به همه دوستان گلم

خسته نباشید

من اینجا در باره عشقم می خام بنویسم....درباره اتفاقاتی که در مورد ما افتاده ....

اس ام اسها مونو میخام بذارم و .............

تا بعد

بای