عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

عاشقانه هایمان

عشق - اس ام اس- و ...............

چند وقت بود ندیده بودمش نه اس مسی می فرستاد

خیلی اعصابم خورد بود

فک کردم ازم ناراحته اخه جواب اس مس هامو نداده بود

تا اینکه امروز دیدمش

اومده میگه: خیلی برات متاسفم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

میگم چرا عزیزم؟؟؟

- چرا؟برا اینکه اس مس نمی دی .خیلی دلم برات شور زد.

فک کردم از دستم ناراحتی..چند بار زنگ زدم اما بر نداشتی

-من اس مس نمی دم؟؟؟؟صد تا اس مس دادم جواب ندای گلم.

چه ناراحتی اخه؟؟؟زنگم که نزدی

کلی قسم و ایه داد که من می فرستادم تو جواب نمی دادی

منم هی میگفتم نه تو نمی فرستی من صد تا فرستادم

خلاصه اخر من بی خیال شدم چون

..........................دوستش داشتم.....................

اما خیلی اروم می شم وقتی می بینمش به قران

نظرات 1 + ارسال نظر
شمایل پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 14:17 http://baghemahtab.blogsky.com

به به چاکر آقا مهدی دربست .
خوبی عزیز ؟؟ نمی گی دل شمایل واست تنگ می شه . حالا ما سرمون شلوغ پلوغه . تو چی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد